skip to Main Content
Baixar De Pes De Manera Saludable I Sense Dietes

Baixar de pes de manera saludable i sense dietes

A farmàcia Guilanyà no creiem en les dietes miracle sinó en canvi d’hàbits. Et donem alguns consells per a baixar de pes de manera saludable i progressiva.

Amb el desconfinament i l’arribada de l’estiu molt a la vora, molts de nosaltres fem el canvi de roba en el nostre armari, la prova de foc per a detectar si hem agafat alguns quilos durant aquests últims mesos Però tranquils, avui us donem alguns consells de com baixar de pes sense dietes i d´una manera saludable. 

Posa’t un objectiu realista

Marcar-te un objectiu abans de començar la transició cap a uns hàbits alimentaris saludables. Això no és res més que marcar una data en el teu calendari i establir quant pes volem reduir. Aquests objectius han de ser realistes, específics i mesurables, en cas contrari no sols ho passarem malament, sinó que els resultats no seran els esperats i ens arrisquem a caure en el desànim. 

Res d’anar-se al llit sense sopar!

Distribueix els menjars adequadament. Quan planifiquis el teu menú, fes-ho tenint en compte la premissa de cinc àpats al dia. No creguis que per anar al llit sense sopar o saltar-te alguna ingesta aconseguiràs més de pressa el teu objectiu. No realitzar un àpat et pot produir més ansietat i fam. A més, sabies que fent la digestió també es cremen calories?

Allunya’t de les temptacions

Quan facis la teva compra setmanal, fes-la eliminant del llistat aquelles xocolatines o gelats que tant t’agrada prendre a la nit mentre veus la teva sèrie favorita. D’aquesta manera, evitaràs caure en la temptació. T’aconsellem fer la compra estrictament sobre la base dels aliments que contingui el teu menú setmanal prèviament establert.

Aixeca’t del sofà

Encara que ens ho han dit per activa i per passiva, mai està de més recordar que uns hàbits de vida actius són un gran aliat per a aconseguir el nostre objectiu de reducció de pes. És el complement perfecte a una dieta equilibrada. És vital trobar temps per a fer exercici diàriament, sigui ioga, zumba o aquell que més t’agradi. Amb l’exercici, no sols ens sentirem millor físicament sinó que estarem generant endorfines. Està demostrat que les endorfines tenen uns efectes sobre l’organisme similars a la morfina o a l’opi. L’esport permet activar aquests efectes, deixant un sentiment de benestar als esportistes.

A la nostra farmàcia disposem de servei de nutrició i dietètica. Si tens qualsevol dubte estem encantats d’acompanyar-te per aconseguir el teu objectiu!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.plugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies
Back To Top